Καλησπέρα. Εχω διαγνωστεί με ουρεοπλασμα και παίρνω αντιβίωση. Αύριο θα ξεκινήσει αντιβίωση και ο άντρας μου. Μπορούμε να έχουμε επαφές πάντα με προφυλακτικό και με πολύ προσοχή να μην έρθει σε επαφή κάποιος βλεννογόνος και με σωστή τοποθέτηση του προφυλακτικού ή απαγορεύεται;
