Μαρία ρωτήθηκε πριν από 2 εβδομάδες

Καλησπέρα. Εχω διαγνωστεί με ουρεοπλασμα και παίρνω αντιβίωση. Αύριο θα ξεκινήσει αντιβίωση και ο άντρας μου. Μπορούμε να έχουμε επαφές πάντα με προφυλακτικό και με πολύ προσοχή να μην έρθει σε επαφή κάποιος βλεννογόνος και με σωστή τοποθέτηση του προφυλακτικού ή απαγορεύεται;

1 απαντήσεις
Ηλίας Καρναβάς Επιτελείο απαντήθηκε πριν από 2 εβδομάδες

καλημέρα. καλό θα ήταν να περιμένετε την ολοκλήρωση της θεραπείας και μετά να έρθετε σε επαφή